Search This Blog

Thursday, October 20, 2011

Nieuwsbrief Dick Korf

9e Nieuwsbrief 20-10-‘11

Beste geïnteresseerden in Vrije Energie,

Hoewel het al weer even stil is geweest gebeurt er toch best veel.

De laatste 2 maanden heb ik vrij veel tijd besteed aan de bouw van een apparaat gebaseerd op zwaartekracht. Ik werd enthousiast omdat een dergelijk apparaat al gebouwd was in Engeland en waar beduidend meer energie uit kwam dan er in ging.
Toch kon ik dat met mijn apparaat helaas (nog) niet aantonen.
Nu is het wachten tot dat men daar een meer professioneel apparaat heeft gebouwd en als daar ook een positief vermogen uitkomt dan ga ik er heen om dit zelf te aanschouwen.

T.a.v. de Wangmotor (Chinese deal die we hebben gesloten) gaat het ook wat moeizaam omdat dhr. Wang is opgenomen in een ziekenhuis te Sjanghai waar hij inmiddels is geopereerd aan een hersentumor maar nu ook nog uitzaaiingen heeft.
Hoe dan ook levert hij niet de essentiële onderdelen zoals zo duidelijk is afgesproken bij het sluiten van onze deal.
Dit betekent dat er nu een extra groot beroep op onze eigen inventiviteit wordt gedaan om vooral materiaal te vinden wat een magnetisch veld kan afschermen.
We hebben, “bij gebrek aan beter”, in eerste instantie geëxperimenteerd met koper als dynamische afscherming wat nog niet opleverde wat we hoopten. Nu bekijken we nog of hogere toerentallen een mogelijke verbetering geven wat betekent dat we een andere aandrijving moeten bouwen.  Het is, hoe dan ook, een stevige uitdaging.
We gaan dus rustig door en van verschillende kanten zijn er ook al andere ideeën aangedragen.

Tegelijkertijd komen er van diverse kanten andere uitvindingen naar mij toe die ook soms heel interessant zijn.
Zo heb ik onlangs een presentatie bijgewoond nabij Brussel van dhr. Mehran Keshe (Iraniër die in België woont) die de meest wonderbaarlijke uitvindingen heeft gedaan, zo ook t.a.v. Vrije Energie ontwikkelingen. Zo zou hij al een 1MW unit hebben gebouwd wat echter in verkeerde handen is terecht gekomen en wat hem nu mede heel voorzichtig maakt om naar buiten te treden. Toch zie ik hier ook hele boeiende perspectieven. Zie bv. zijn website:
http://www.keshefoundation.com/home.html
Mede door hem ook persoonlijk te ontmoeten heb ik samen met “delezing” het initiatief genomen om hem uit te nodigen om ook een presentatie in Nederland te geven nl. op zaterdagmiddag 5 nov. teSchipluiden (nabij Delft). Zie: www.delezing.nl/agenda/lezingen/zaterdag-5-november-2011-mr-m

Daar zal ik nog iets meer vertellen wat er op vrij korte termijn op stapel staat waar ik nu nog niets over mag zeggen.
Voor degene die zich sterk interesseren voor Vrije Energie toepassingen maar ook bv.  t.a.v. hele nieuwe benaderingen op het geneeskundige vlak, nodig ik graag uit om deze bijeenkomst bij te wonen. Ook kunnen degene die mij nog niet ontmoet hebben kennis met mij maken voor zover daar de gelegenheid voor is uiteraard.

Energierijke groet,
Dick Korf
Initiatiefnemer FreeEnergy4All

No comments:

Post a Comment